Royalty is het grootste tijdschrift over vorsten en is dé autoriteit op het gebied van alles omtrent de nationale en internationale koningshuizen. Royalty is volledig in het brengen van alle soorten content over het leven en het wel en wee van de binnen- en buitenlandse royals. Royalty wordt gemaakt door een team van bevlogen professionals. Royalty slaagt er elke keer weer in om de koninklijke wereld dichtbij haar lezers te brengen. Royalty duikt in de rijke geschiedenis van de Oranjes, reist mee met belangrijke bezoeken van de koning en de koningin en is aanwezig bij dé fotomomenten van het koninklijk paar en de prinsessen. De lezers worden elk nummer getrakteerd op een uitgebreid en persoonlijk verslag en prachtige fotoreportages van al deze nieuwswaardigheden. Ook brengt Royalty exclusieve en persoonlijke interviews en achtergrondverhalen van heel veel royal nieuws: van bruiloften, overlijden, geboortes, romantiek, staatsbezoeken, koninklijke feesten, vakanties, portretten van sterke royalty vrouwen, tot aan sprookjesachtige mode en sprankelende juwelen.

Om haar lezers zo volledig mogelijk op de hoogte te houden, brengt Royalty al het koninklijk nieuws
in tekst en beeld via de verschillende kanalen van Royalty: via het tijdschrift, specials, exclusieve uitgaves, de website, social kanalen, foto’s, video en events.

Royalty, hét koninklijke tijdschrift, brengt de royals dichterbij!

Socials

Lezersprofiel

Royalty wordt speciaal gemaakt voor iedereen die geïnteresseerd is in koningshuizen. Dit zijn vooral vrouwen in de leeftijd van 30 jaar en ouder uit zowel de hogere als lagere welstandsklassen. Als boodschapper heeft de Royalty-lezer een meer dan gemiddelde invloed op de merkkeuze van artikelen.

De Royalty-lezer is geïnteresseerd in reizen, mode, lichaamsverzorging, make-up, schoonheidstips en houdt zich graag bezig met boeken lezen, winkelen, wandelen en koken.
Ook de interesse voor sparen en musicals is bovengemiddeld. En wordt er veel televisie gekeken, waarbij vooral de real-life soaps, docu-soaps, reality en showprogramma’s populair zijn. Daarnaast houdt de Royalty-lezer van dagjes uit: de stad in of met de auto erop uit. Ten opzichte van anderen wordt meer geld besteed aan boeken, uit eten, cosmetica en toiletartikelen.

Oplage

21.943

Unieke bezoekers

572.497

Social Media

19.612

Downloads

Adverteren?

Bereik een brede, ondernemende en loyale doelgroep via onze magazines, specials, websites, socials, nieuwsbrieven en/of events.

Bent u geïnteresseerd in het plaatsen van een advertentie, advertorial, branded content of een online campagne in onze merken? Wilt u de mogelijkheden bespreken van een creatieve samenwerking of commercieel partnership? Of heeft u een andere vraag? Dan kunt u ons sales bureau bereiken op: